Jak nakupovat

Jak nakupovat


Aby váš nákup byl happy

Máme pro vás pár tipů, jak elegantně a rychle projít celý proces nákupu od výběru produktu až po jeho objednání, zaplacení a konečné převzetí.
 

Jak najít ŽÁDANÝ produkt

Pokud víte, co chcete nakoupit, použijte funkci vyhledávání v našem e-shopu. Do okénka vyhledávače zadejte název nebo kód produktu a rázem jste u cíle své cesty.

Pokud si nejste svým výběrem jistí, zvolte příslušnou kategorii nebo podkategorii produktů, až se dostanete ke konkrétním položkám. U každého produktu uvádíme jeho ilustraci a popis, a vy tak získáváte všechny dostupné informace o jeho účelu a vlastnostech. Děláme prostě všechno pro to, abyste při výběru produktu nešlápli vedle.

Je pro vás přesto těžké vybrat ten nejvhodnější produkt? Váháte mezi několika favority? Obraťte se na náš tým konzultantů. Využijte naši zelenou linku 800 156 944 nebo e-mail dotazy@happyend.cz. Pokud znáte svého odborného poradce, zavolejte prosím přímo jemu.

 

Proces objednání v souvislostech

  1. Vybraný produkt vložíte do košíku pomocí příslušného tlačítka. Dále můžete v nákupu pokračovat nebo klikněte na symbol Nákupního košíku v pravém horním rohu stránky.

  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte všechny položky, které jste do něj vložili – přesný název produktu, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Také v něm uvádíme všechny právě probíhající akce HAPPY ENDu, kterých se můžete zúčastnit.

  3. Svůj dosavadní nákup budete mít před očima vždy, když kliknete na symbol košíku v pravém horním rohu stránky.

  4. Pokud chcete svoji objednávku dotáhnout do konce, na kartě č. 2 si zvolte Způsob dopravy a platby, který vám nejvíc vyhovuje. V této fázi objednávky můžete dole na kartě do příslušného řádku zadat kód slevového kupónu od HAPPY ENDu.

  5. Pro úspěšné dokončení objednávky vyplňte dodací údaje. Na kartě č. 3 Dodací údaje můžete také zaškrtnout možnost Rozdělení zakázky. Díky tomu budeme vědět, že vám máme obratem zaslat skladové položky. Chybějící položky vám budeme expedovat neprodleně po jejich naskladnění.

  6. V pravé části obrazovky si v rámečku Shrnutí objednávky ještě jednou můžete zkontrolovat svůj nákup a správnost všech údajů. Tak se ujistíte, že jste na nic nezapomněli.

Pokud si objednáváte produkty, které máme skladem, a svoji objednávku odešlete do 10.00 hodin, děláme maximum pro to, abyste zásilku obdrželi druhý den. Pokud nakoupíte zboží v hodnotě aspoň 5 000 Kč bez DPH, máte po České republice dopravu ZDARMA.

Co následuje po objednávce: Registrace a její výhody

Pokud na našem e-shopu nakupujete jednorázově, nemusíte se registrovat. Vyplňte prosím všechny údaje potřebné pro jednorázové bezproblémové doručení vybraného zboží.

Pokud se k nám budete vracet, registraci doporučujeme. Do budoucna vám totiž ušetří moře času. Přihlaste se v pravém horním rohu obrazovky a postupujte podle pokynů. Pokud jste už v našem e-shopu zaregistrovaní, stačí se na stejném místě přihlásit pomocí kontaktního e-mailu a zadat svoje heslo. Potom prosím zkontrolujte, že všechny vaše kontaktní údaje jsou aktuální. Před dokončením objednávky je ještě třeba souhlasit s uvedenými Všeobecnými obchodními podmínkami. Kliknutím na tlačítko Dokončit objednávku jste právě zaměstnali naše oddělení Péče o klienta. Jako první na svůj kontaktní mail obratem dostanete automatické potvrzení objednávky. Pak vám na stejný e-mail jeden z dispečerů oddělení Péče o klienta pošle potvrzení. V něm uvádíme termín dodání, způsob platby a další nezbytné údaje. Teď už zbývá jenom čekat. Děláme všechno pro to, aby vaše čekání bylo co nejkratší.

 

Může se hodit

Pokud si přejete svoji objednávku změnit, stornovat nebo celou zrušit, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 800 156 944.

Při přebírání zásilky si prosím zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. V případě jakéhokoli podezření na poškození obalu nebo obsahu zásilky máte právo zjištěné skutečnosti sepsat v dodacím protokolu dopravce nebo si v přítomnosti řidiče zásilku rozbalit a zkontrolovat.

Pokud z důvodů poškození odmítnete zásilku převzít, zaznamenejte důvod svého rozhodnutí do dodacího protokolu a informujte nás o tom prosím na čísle 800 156 944.

Před problémy se zásadně neschováváme. Jsme tu mj. od toho, abychom je řešili, a proto se vaší reklamací budeme obratem zabývat.