Časté dotazy

Časté dotazy


Můžu stornovat objednávku? Pokud ano, dokdy?

Ano. Bez jakékoli sankce můžete svoji objednávku zrušit, dokud vám zboží, které máme skladem, neodešleme nebo zboží, které skladem nemáme, neobjednáme u dodavatele. Pokud se jedná o zakázkovou výrobu, produkty na míru nebo nekatalogové položky, můžete objednávku stornovat jenom do té chvíle, kdy zboží objednáme u dodavatele.

V případě, že si přejete svoji objednávku stornovat, dejte nám o tom prosím co nejdřív vědět – zavolejte nám na 800 156 944 nebo nám napište na happyend@happyend.cz.

Můžu vrátit zboží? Pokud ano, dokdy?

Nepoužívané a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dní od jeho zakoupení. Zákazník bez IČ (tj. spotřebitel) má nárok na vrácení zboží vždy, vrácení zboží zákazníkem s IČ musíme nejprve interně schválit. To se ale nevztahuje na zakázkovou výrobu, produkty na míru nebo nekatalogové položky. Pokud chcete vrátit větší množství kusů, než je obvyklé, posuzujeme takové případy jednotlivě.

Jaké výhody má registrace na vašem e-shopu?

Když se zaregistrujete, budete moct editovat a spravovat svoje fakturační adresy, dodací adresy a provozovny, uvidíte historii svých objednávek a budete mít možnost stáhnout si k nim potřebné dokumenty, získáte kontakt na svého odborného poradce a dispečera a budete si moct v elektronické podobě prohlédnout i stáhnout náš katalog nebo si ho zdarma objednat tištěný, a to na vybranou dodací adresu.

V klientské zóně navíc uvidíte i přehled objednávek svých kolegů a všechny slevy.

Je doprava zdarma?

Dopravu zdarma poskytujeme jenom v rámci České republiky, a to při objednání zboží v hodnotě aspoň 5 000 Kč bez DPH.

Můžu platit kartou?

Ano. V takovém případě si jako způsob platby vyberte možnost „Online kartou“. Platbu kartou u dopravce při výběru možnosti „Dobírka“ garantovat nemůžeme.

Máte zboží skladem?

Skladovou dostupnost uvádíme u každého produktu zvlášť, případně se na skladové zásoby můžete zeptat na 800 156 944 nebo přes chat na našem webu.

Poskytujete PounchOut?

Ano, viz stránka E-procurement. Podrobnější informace vám rád sdělí váš odborný poradce (jeden z našich obchodních zástupců).

Posíláte v zásilce fakturu?

Běžně fakturu do zásilky vkládáme jenom v případě, že platíte až při převzetí zboží (dobírkou). Pokud fakturu potřebujete i v jiných případech, dejte nám včas vědět a my vám fakturu s balíkem pošleme. Jestliže doklad v zásilce nebyl, i když jste platili dobírkou nebo jste o fakturu předem požádali, kontaktujte 800 156 944 nebo dispečera, se kterým jste objednávku řešili.

Máte odběrná místa typu Zásilkovna?

V tuto chvíli ne.

Chci reklamovat zboží. Jak mám postupovat?

Kontaktujte svého odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců). Popište mu, jaký problém se zbožím máte (ideálně v e-mailu), a přiložte fotografie a číslo faktury, objednávky a dodacího listu. Když obchodní zástupce uzná za nutné reklamaci s vámi osobně zkonzultovat, domluví si s vámi schůzku, na které problém zdokumentuje. Reklamace vyřizujeme do 30 dní od podání.

Můžu si zboží někde prohlédnout nebo vyzvednout?

Kamenný obchod nemáme, takže to možné není. Jestli potřebujete k nějakému produktu víc informací, kontaktujte 800 156 944 nebo svého odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců).

Můžu se s někým poradit o vlastnostech určitého produktu?

Pokud s vámi spolupracuje některý z našich odborných poradců (obchodních zástupců), kontaktujte jeho. V opačném případě volejte 800 156 944.

Můžete mi k vybraným produktům poskytnout technické listy, certifikáty apod.?

Ano. Tyto dokumenty najdete na webové stránce konkrétního produktu případně kontaktujte 800 156 944, svého dispečera nebo odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců).

Ztratil jsem kontakt na svého odborného poradce. Můžete mi ho poskytnout?

Ano, zavolejte nám na 800 156 944, kontakt vám rádi sdělíme. Nebo se můžete na našich stránkách přihlásit do svého účtu*, kde kontakt na svého odborného poradce najdete.

* Účet na našich stránkách mají jenom zaregistrovaní uživatelé. Jestli ho ještě nemáte, zaregistrujte se.

V zásilce je jiné zboží než na objednávce nebo v ní něco chybí. Jak mám postupovat?

Do 24 hodin od převzetí zásilky ji můžete reklamovat. Jestli v ní něco chybí, volejte 800 156 944 nebo kontaktujte svého odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců) nebo dispečera. Ti zkontrolují doklady a případné nesrovnalosti vyřeší se skladem.

Zboží v zásilce je poškozené. Jak mám postupovat?

Pokud jste při přebírání zásilky zjistili, že zboží v ní je poškozené, vyplňte u dopravce reklamační list a jeho kopii spolu s fotografií poškozeného zboží pošlete na happyend@happyend.cz.

Dokdy mi doručíte zboží, které máte skladem?

Pokud si objednáte produkty, které máme skladem, a svoji objednávku nám pošlete do 10.00, uděláme maximum pro to, abyste zásilku obdrželi hned druhý den.

Kontakt

  • HAPPY END CZ, a.s.

    Argentinská 3,
    1700 Praha 7
     

  • IČO: 25649761 DIČ: CZ25649761

    Spisová značka: Praha, B.5238
    ID datové schránky: ridqbab
     

  • Volejte zdarma 800 156 944

    Volat můžete Po-Pá, 8-16
     

  • INFORMACE@HAPPYEND.CZ

    Napište nám, odpovíme do 24h