Ano. Bez jakékoli sankce můžete svoji objednávku zrušit, dokud vám zboží, které máme skladem, neodešleme nebo zboží, které skladem nemáme, neobjednáme u dodavatele. Pokud se jedná o zakázkovou výrobu, produkty na míru nebo nekatalogové položky, můžete objednávku stornovat jenom do té chvíle, kdy zboží objednáme u dodavatele.
V případě, že si přejete svoji objednávku stornovat, dejte nám o tom prosím co nejdřív vědět – zavolejte nám na 800 156 944 nebo nám napište na happyend@happyend.cz.
Nepoužívané a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dní od jeho zakoupení. Zákazník bez IČ (tj. spotřebitel) má nárok na vrácení zboží vždy, vrácení zboží zákazníkem s IČ musíme nejprve interně schválit. To se ale nevztahuje na zakázkovou výrobu, produkty na míru nebo nekatalogové položky. Pokud chcete vrátit větší množství kusů, než je obvyklé, posuzujeme takové případy jednotlivě.
Když se zaregistrujete, budete moct editovat a spravovat svoje fakturační adresy, dodací adresy a provozovny, uvidíte historii svých objednávek a budete mít možnost stáhnout si k nim potřebné dokumenty, získáte kontakt na svého odborného poradce a dispečera a budete si moct v elektronické podobě prohlédnout i stáhnout náš katalog nebo si ho zdarma objednat tištěný, a to na vybranou dodací adresu.
V klientské zóně navíc uvidíte i přehled objednávek svých kolegů a všechny slevy.
Jděte na stránku Přihlášení a klikněte na tlačítko Zaregistrovat se. Na stránce Registrace nového zákazníka vyplňte pole v části Základní údaje. V části Firemní údaje vyplňte IČO. Pokud už u nás někdo z vaší firmy nakupoval, automaticky vyplníme zbytek údajů za vás. Pro automatické načtení dat také můžete využít tlačítko Načíst data z ARES. Pak už jenom vyplňte Dodací adresu a Doplňující informace, klikněte na Registrovat se a máte hotovo.
Přihlaste se a jděte do nastavení svého účtu (klikněte na panáčka vpravo nahoře). Pak jděte do sekce Firemní a dodací údaje a upravte, co potřebujete.
Jděte na stránku Přihlášení a v části Rádi vás opět vidíme klikněte na Zapomněli jste heslo?. Pak jenom zadejte svoji e-mailovou adresu, se kterou jste se na našem webu zaregistrovali, a klikněte na Odeslat. Během chvíle vám pošleme e-mail s návodem, jak heslo obnovit.
Pokud vám e-mail pro obnovení hesla nepřišel, napište nám na happyend@happyend.cz.
Dopravu zdarma poskytujeme jenom v rámci České republiky, a to při objednání běžného zboží v hodnotě aspoň 5 000 Kč bez DPH. U příliš těžkých a nadrozměrných produktů cenu dopravy stanovujeme individuálně podle dané váhy, rozměrů a přepravní vzdálenosti.
Ano. V takovém případě si jako způsob platby vyberte možnost Online kartou. Platbu kartou u dopravce při výběru možnosti Dobírka garantovat nemůžeme.
Skladovou dostupnost uvádíme u každého produktu zvlášť, případně se na skladové zásoby můžete zeptat na 800 156 944 nebo přes chat na našem webu.
Ano, viz stránka E-procurement. Podrobnější informace vám rád sdělí váš odborný poradce (jeden z našich obchodních zástupců).
Běžně fakturu do zásilky vkládáme jenom v případě, že platíte až při převzetí zboží (dobírkou). Pokud fakturu potřebujete i v jiných případech, dejte nám včas vědět a my vám fakturu s balíkem pošleme. Jestliže doklad v zásilce nebyl, i když jste platili dobírkou nebo jste o fakturu předem požádali, kontaktujte 800 156 944 nebo dispečera, se kterým jste objednávku řešili.
V tuto chvíli ne.
Kontaktujte svého odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců). Popište mu, jaký problém se zbožím máte (ideálně v e-mailu), a přiložte fotografie a číslo faktury, objednávky a dodacího listu. Když obchodní zástupce uzná za nutné reklamaci s vámi osobně zkonzultovat, domluví si s vámi schůzku, na které problém zdokumentuje. Reklamace vyřizujeme do 30 dní od podání.
Kamenný obchod nemáme, takže to možné není. Jestli potřebujete k nějakému produktu víc informací, kontaktujte 800 156 944 nebo svého odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců).
Pokud s vámi spolupracuje některý z našich odborných poradců (obchodních zástupců), kontaktujte jeho. V opačném případě volejte 800 156 944.
Ano. Tyto dokumenty najdete na webové stránce konkrétního produktu případně kontaktujte 800 156 944, svého dispečera nebo odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců).
Ano, zavolejte nám na 800 156 944, kontakt vám rádi sdělíme. Nebo se můžete na našich stránkách přihlásit do svého účtu*, kde kontakt na svého odborného poradce najdete.
* Účet na našich stránkách mají jenom zaregistrovaní uživatelé. Jestli ho ještě nemáte, zaregistrujte se.
Do 24 hodin od převzetí zásilky ji můžete reklamovat. Jestli v ní něco chybí, volejte 800 156 944 nebo kontaktujte svého odborného poradce (jednoho z našich obchodních zástupců) nebo dispečera. Ti zkontrolují doklady a případné nesrovnalosti vyřeší se skladem.
Pokud jste při přebírání zásilky zjistili, že zboží v ní je poškozené, vyplňte u dopravce reklamační list a jeho kopii spolu s fotografií poškozeného zboží pošlete na happyend@happyend.cz.
Pokud si objednáte produkty, které máme skladem, a svoji objednávku nám pošlete do 10.00, uděláme maximum pro to, abyste zásilku obdrželi hned druhý den.
Jankovcova 1603/47a 170 00 Praha 7
Spisová značka: Praha, B.5238 ID datové schránky: ridqbab
PO-PÁ, 8:00–16:00
Odpovíme do 24 hodin