Jak nakupovat


Aby váš nákup byl happy

 

Máme pro vás pár tipů, jak elegantně a rychle projít celý proces nákupu od výběru produktu, až po jeho objednání, zaplacení a konečné převzetí.

 

Pokud víte, co chcete nakoupit, použijte funkci vyhledávání v našem e-shopu. Do okénka vyhledávače vepište název nebo kód produktu a rázem jste u cíle své cesty.

Pokud si nejste svým výběrem jisti, zvolte příslušnou kategorii nebo podkategorii produktů, až se dostanete ke konkrétním položkám. U každého produktu uvádíme jeho ilustraci a popis, a vy tak získáváte všechny dostupné informace o jeho účelu a vlastnostech. Děláme prostě všechno pro to, abyste při výběru produktu nešlápli vedle.

Je pro vás přesto těžké vybrat ten nejvhodnější produkt? Váháte mezi několika favority? Můžete se obrátit na náš tým konzultantů. Využijte naši zelenou linku 800 156 944 nebo e-mail dotazy@happyend.cz. Pokud znáte svého regionálního konzultanta, zavolejte prosím přímo jemu.

 

  1. Vybraný produkt vložíte do košíku pomocí příslušného tlačítka. Dále můžete v nákupu pokračovat nebo klikněte na symbol Nákupního košíku v pravém horním rohu stránky.

  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte všechny položky, které jste do něj vložili – přesný název produktu, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Také jsou zde uvedeny všechny právě probíhající akce HAPPY ENDU, kterých se můžete zúčastnit.

  3. Svůj dosavadní nákup budete mít před očima vždy, když kliknete na symbol košíku v pravém horním rohu stránky.

  4. Chcete-li svou objednávku dotáhnout až do konce, na kartě č. 2 si zvolte Způsob dopravy a platby, který vám nejvíce vyhovuje. V této fázi objednávky můžete dole na kartě do příslušného řádku zadat kód slevového kupónu od HAPPY ENDU.

  5. Pro úspěšné dokončení objednávky vyplňte dodací údaje.  Na kartě č. 3 Dodací údaje můžete také zaškrtnout možnost Rozdělení zakázky. Díky tomu budeme vědět, že vám máme obratem zaslat skladové položky. Chybějící položky vám budeme expedovat neprodleně po jejich naskladnění.

  6. V pravé části obrazovky si v rámečku Shrnutí objednávky ještě jednou můžete zkontrolovat svůj nákup a správnost všech údajů. Tak se ujistíte, že jste na nic nezapomněli.

 

Pokud jste na našem e-shopu poprvé a naposledy, je zbytečné se registrovat. Vyplňte prosím všechny údaje potřebné pro jednorázové bezproblémové doručení vybraného zboží.

Pokud se k nám budete chtít vracet, registraci doporučujeme. Do budoucna vám totiž ušetří moře času. Přihlaste se v pravém horním rohu obrazovky a postupujte podle pokynů. Pokud jste již v našem e-shopu zaregistrováni, stačí se na stejném místě přihlásit pomocí kontaktního e-mailu a zadat své heslo. Poté prosím zkontrolujte, že všechny vaše kontaktní údaje jsou aktuální. Před dokončením objednávky je ještě třeba souhlasit s uvedenými Všeobecnými obchodními podmínkami. Kliknutím na tlačítko Dokončit objednávku jste právě zaměstnali naše oddělení Péče o klienta. Jako první na svůj kontaktní mail obratem dostanete automatické potvrzení objednávky. Poté vám na stejný mail pošle potvrzení jeden z dispečerů oddělení Péče o klienta. V něm bude uveden termín dodání, způsob platby a další nezbytné údaje. Teď už zbývá jen čekat. Vynasnažíme se, aby vaše čekání bylo co nejkratší.

 

Při přebírání zásilky si prosím zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. V případě jakéhokoliv podezření na poškození obalu nebo obsahu zásilky máte právo zjištěné skutečnosti zapsat na dodací protokol dopravce nebo si v přítomnosti řidiče zásilku rozbalit a zkontrolovat.

Pokud z důvodů poškození odmítnete zásilku převzít, zaznamenejte důvod svého rozhodnutí na dodací protokol a informujte nás o tom prosím na čísle 800 156 944.

Před problémy se zásadně neschováváme. Jsou tu od toho, aby se řešily, a proto se vaší reklamací budeme zabývat obratem.

 

Tento web používá cookies
Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zkvalitňování služeb zákazníkům.