Vysoká nájezdová hrana - PR DZ91

Vysoká nájezdová hrana
Vysoká nájezdová hrana - PR DZ91

Katalogové číslo: PR DZ91

Vlastnosti

Zatížení rohože

Zatížení rohože:

určuje míru pohybu osob po rohoži.

★★★ - vysoké
Materiál
recyklovaný polyvinylchlorid
Barva
černá
Šířka
10 cm
Délka
40 cm
Tloušťka
3,5 cm
Díl
spodní
Hmotnost
1,2 kg
Bez silikonů
ANO
Vhodné použití
vnitřní i venkovní prostory
110 Kč
133,10 Kč s DPH
ks
Skladem více než 50 ks

POPIS VÝROBKU

Vysoká nájezdová hrana je vyrobena z recyklovaného PVC. Materiál se vyznačuje se výbornou tepelnou izolací a vysokou chemickou i mechanickou odolností. K dalším vlastnostem nájezdové hrany patří:

- velmi snadná údržba,

- rychlá montáž i demontáž,

- nesnadná hořlavost.

AKCE

POUŽITÍ

Nájezdová hrana slouží k připevnění k zátěžové podlaze a odstranění výškového přechodu desky. Montáž hrany k samotné desce je velmi jednoduchá. Nájezdová hrana se vloží podle vytvarováných částí k zámku podlahy a vytvoří tak ze všech stran zakončení, které usnadní najíždění nebo sjíždění kolové techniky z nebo na zátěžovou podlahu.

Mohlo by Vás zajímat

Horké novinky od MPM
Horké novinky od MPM

Značku MPM už možná znáte. Skvělou zkušenost s ní mají stovky našich zákazníků, u kterých produkty MPM perfektně pl...

Mohlo by Vás zajímat

Značení EverGlow vás i ve tmě naviguje do bezpečí
Značení EverGlow vás i ve tmě naviguje do bezpečí

Představte si, že se potřebujete rychle dostat z objektu, ve kterém je špatná, nebo vůbec žádná viditelnost. Třeba je za...

Mohlo by Vás zajímat

Pátý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI
Pátý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI

Pět měsíců je za námi a máme tady pátý, a tedy i poslední příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI...

Mohlo by Vás zajímat

AED: nástroj pro hrdiny všedního dne
AED: nástroj pro hrdiny všedního dne

I letos pořádá Světová federace srdce (World Heart Federation, WHF) Světový den srdce, a to 29. září. Jako mot...

Mohlo by Vás zajímat

Čtvrtý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI
Čtvrtý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI

Další měsíc utekl a máme pro vás čtvrtý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI. Co se stane tentokrát?

Alternativní produkty

Příslušenství