Podlahová značka – Únikový východ vpravo, 40 cm × 40 cm - 90.4967

Podlahová značka – Únikový východ vpravo, 40 cm × 40 cm
Podlahová značka – Únikový východ vpravo, 40 cm × 40 cm - 90.4967

Katalogové číslo: 90.4967

Vlastnosti

Materiál
hliník / sklolaminát
Povrchová úprava
embosování
Šířka
40 cm
Délka
40 cm
Rozměry výrobku

Rozměry výrobku:

Maximální vnější rozměry výrobku

40 × 40 cm
Hmotnost
0,13 kg
Svítivost

Svítivost:

svítivost po 10 minutách

150 mcd/m2
Doba dosvitu
2100 minut
Vhodné použití
vnitřní prostory
Význam symbolu
Únikový východ vpravo
1 010 Kč
1 222,10 Kč s DPH
ks
Skladem 4 ks

POPIS VÝROBKU

Podlahová značka (ISO 16069 a BGR 216) je vyrobená ze speciální laminované fólie s protiskluzovou úpravou (R10). Je opatřená fotoluminiscenční barvou, která má po nabití světlem dosvit 2100 minut, a tak umožňuje dobrou viditelnost únikových cest i za tmy. To je výhodné například při výpadku elektrického proudu.

AKCE

POUŽITÍ

Značka slouží pro světelné značení únikových cest pro případ výpadku elektrické energie. Značka výrazně napomáhá ke snížení výskytu pracovních úrazů nebo úrazů při rychlé evakuaci v případě nebezpečí.

Mohlo by Vás zajímat

Novinky v požadavcích na bezpečnostní značky, značení a signály
Novinky v požadavcích na bezpečnostní značky, značení a signály

Ke konci minulého roku došlo ke změnám v legislativních požadavcích na vzhled, umístění a provedení bezpečnostních značek, zn...

Mohlo by Vás zajímat

Podlahové a protiskluzové pásky přehledně
Podlahové a protiskluzové pásky přehledně

Bezpečná podlaha je základ bezpečného provozu. Pokud právě vybíráte podlahové nebo protiskluzové pásky, projděte si podrobný ...

Mohlo by Vás zajímat

Dosavadní účet inspekce práce: Pokuty za 136 milionů korun
Dosavadní účet inspekce práce: Pokuty za 136 milionů korun

Státní úřad inspekce práce letos stačil uložit zaměstnavatelům téměř 2 000 pokut v souhrnné výši 136 519&nb...

Mohlo by Vás zajímat

Druhý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI
Druhý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI

Přečtěte si druhý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI, kterou pořádá Ministerstvo práce a sociálních vě...

Mohlo by Vás zajímat

Jste připravení na druhou vlnu covidu-19?
Jste připravení na druhou vlnu covidu-19?

Rozhodně nechceme nikoho zbytečně strašit druhou vlnou covidu-19. Zároveň ale nejsme naivní, a tak se k aktuální si...

Alternativní produkty