Nová klientská zóna na e-shopu

10. 5. 2018

 

Začátkem dubna jsme pro vás na našem webu spustili novou klientskou zónu. Jaké výhody přináší a jak se do ní můžete registrovat?

 

 

Jaké jsou výhody klientské zóny? 

  • Individuální ceny, vlastní názvy a kódy produktů
    Uživatelské prostředí je přesně přizpůsobeno vašim konkrétním požadavkům, včetně speciálních cen, které máte s námi sjednané.
  • Přehled a historie objednávek
    Vidíte historii svých objednávek, a to včetně těch, které jste nezadali přes e-shop (telefonicky, e-mailem atd.).
  • Všechny dokumenty na jednom místě
    Vidíte veškeré dokumenty ke konkrétním objednávkám (faktury, zálohové faktury, dodací listy, dobropisy atd.).
  • Aktuální stav objednávky
    U příslušné objednávky se vám zobrazuje její aktuální stav, například které zboží z objednávky již bylo expedováno a co naopak zbývá dodat.
  • Nastavení schvalovacích procesů
    V rámci firmy se mohou nastavit role uživatelů pro schvalovatele nebo žadatele objednávek:
  • Žadatel nakupuje na e-shopu za své ceny, vidí dostupnost produktů a v závěrečné fázi objednávky odesílá objednávku ke schvalovateli. 
  • Schvalovatel obdrží e-mail s odkazem na danou objednávku žadatele a po kontrole může danou objednávku schválit, zamítnout, nebo také upravit a poté schválit. 

 

 

Jak se registrovat do klientské zóny?

Na hlavní stránce v pravém horním rohu najdete aktivní odkaz Registrovat, na který kliknete. Pokud jste se již registrovali, přihlásíte se díky aktivnímu odkazu Přihlásit se, který též najdete na hlavní stránce vpravo nahoře.

 

Zobrazí se registrační formulář, do kterého zadáte své jméno, příjmení a e-mail, na který vám zašleme potvrzení registrace a přihlašovací údaje. Zastupujte-li konkrétní společnost, můžete vyplnit celý registrační formulář, který rozbalíte zaškrtnutím možnosti Zadat více údajů v registraci. Poté kliknete na tlačítko Registrovat se.

 

Pokud jste vyplnili všechny údaje správně a registrovali jste se, na obrazovce se objeví věta Vaše registrace proběhla úspěšně. Na e-mail, který jste uvedli v registračním formuláři, vám přijde potvrzovací e-mail s přihlašovacími údaji.

 

Nyní můžete pokračovat v nákupu jako registrovaný zákazník. Do prostředí své klientské zóny se dostanete přes hlavní stránku našeho webu. Odkaz na klientskou zónu najdete na hlavní nabídkové liště. Na této stránce můžete sledovat vše o svých nákupech, měnit osobní údaje, využívat slev atd.

 

Máte-li zájem o více informací k registraci do klientské zóny, napište nám na e-mail informace@happyend.cz, nebo nám zavolejte na naši bezplatnou linku 800 156 944.

 




Tento web používá cookies

Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zkvalitňování služeb zákazníkům. Více informací