HAPPY END mění vizuální styl, vylepšuje pobočky a říká: „Neměníme se, vyvíjíme se!“

30. 10. 2017

 

Po 23 letech existence mění HAPPY END svoji firemní identitu. Novou podobu mají logo a vizuální styl, firma má nové sídlo v Praze a výrazných změn se dočkala i pobočka v Ostravě. Společnost také vystavěla novou skladovací halu v Horňátkách. I přesto ale její ředitel David Lošťák říká: „Neměníme se, jen se vyvíjíme spolu s našimi zákazníky a jejich potřebami.“

 

 

 

 

 

 

 

 

„Nová firemní identita je přirozeným vývojem naší firmy. Není to revoluce, ale spíš evoluce. Rozsah produktů, naše služby, ale i náš vzhled a podobu naší komunikace přizpůsobujeme tomu, co naši zákazníci chtějí a potřebují,“ doplňuje David Lošťák. „Nové logo a vizuální styl lépe vyjadřují naše poslání. A tím je ,šťastný konec‘ každého pracovního dne.“

S novým vizuálním stylem se změní i webové stránky. První vlna změn proběhne do konce roku 2017 a změny budou pokračovat i na začátku roku 2018. „Věřím, že naši zákazníci, ale i dodavatelé a zaměstnanci přijmou změny pozitivně a s naším webem se jim bude pracovat ještě lépe,“ říká David Lošťák.

Dalšími novinkami jsou nové pražské sídlo a přesunutí ostravské pobočky. Modernější prostory s logistickým zázemím ještě zlepší obsluhu zákazníků na Moravě, na Slovensku a v Polsku. HAPPY END má také novou skladovací halu v logistickém areálu v Horňátkách u Neratovic, díky které se výrazně urychlí expedice produktů.

 




Tento web používá cookies

Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zkvalitňování služeb zákazníkům. Více informací