HAPPY END CZ, a.s., neustále zvyšuje odbornost svých zaměstnanců

30. 10. 2016

 

Úspěch společnosti HAPPY END je založen na zákaznicky orientovaném přístupu, který zahrnuje odbornou podporu, širokou nabídku sortimentu a individuální přístup při řešení požadavků našich klientů. Proto u příležitosti vydání nového katalogu pro podzim a zimu 2016/1017 proběhlo na konci října v Benicích u Prahy školení produktových specialistů, které bylo zaměřeno zejména na nově zavedené výrobky.

Detailní proškolení k jednotlivým novinkám poskytli nejen interní školitelé, ale i odborníci z dodavatelských firem. Například výhody a přednosti nové řady bariér a nárazníků, které jsou určeny pro ochranu skladů a dalších frekventovaných provozů, přijely představit specialistky z Itálie. Zajímavou a vyčerpávající prezentaci novinek v podlahovém značení předvedl také zástupce německého dodavatele.

Školení bylo dvoudenní a kromě odborné přípravy poskytlo prostor i pro výměnu zkušeností, upevňování dobrých vztahů s dodavateli a posilování firemní soudržnosti.

„Soustavné odborné vzdělávání našich lidí považujeme za naprostou nezbytnost. Zároveň ale klademe důraz na osobní přístup a kultivaci vztahů nejen navenek, ale také dovnitř naší firmy. Pravidelná setkávání ve formě školení jsou příležitostí pro obojí - rozvoj odborné úrovně ale i mezilidských vztahů,“ hodnotí přínos školení vedoucí obchodního týmu Filip Zajac.




Tento web používá cookies

Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zkvalitňování služeb zákazníkům. Více informací