Magnetický informační rámeček DURAFRAME A4, bílá / zelená - DU MFA4BZ

Magnetický informační rámeček DURAFRAME A4, bílá / zelená
Magnetický informační rámeček DURAFRAME A4, bílá / zelená - DU MFA4BZ

Katalogové číslo: DU MFA4BZ

Vlastnosti

Rozměry výrobku

Rozměry výrobku:

Maximální vnější rozměry výrobku

23,5 × 32,2 cm
Viditelná plocha
20,3 × 29,1 cm
Barva
bílá / zelená
Formát
A4
Materiál
magnetická fólie
Hmotnost
0,24 kg
Počet ks v balení
5 ks
1 100 Kč
1 331 Kč s DPH
bal
Obvykle expedujeme do 10 dnů
Vyberte si jednu z následujících modifikací
Kód
Barva
Cena bez DPH

POPIS VÝROBKU

Magnetický informační rámeček je opatřen výrazným barevným okrajem, čímž zvyšuje viditelnost oznámení uvnitř rámečku. Výborně přilne k hladkým a magnetickým povrchům a po odstranění nezanechává žádné stopy na povrchu. 

AKCE

VÝHODY

Bezpečnostní barva rámečku je v souladu s ČSN ISO 3864-4.

POUŽITÍ

Magnetický rámeček umožňuje rychlou a snadnou výměnu informací. Je vhodný pro umístění pracovních instrukcí, bezpečnostních pokynů, poplachových směrnic, bezpečnostních značek, plánů budov apod. 

Mohlo by Vás zajímat

Metoda 5S: Japonská cesta k úspěchu
Metoda 5S: Japonská cesta k úspěchu

Co tato metoda znamená a jak ji zavést? Jsou lidé, kteří mají všech 5P, a pak jsou výrobní provozy s 5S. S určit...

Mohlo by Vás zajímat

Psychosociální rizika: Skrytá hrozba, kterou firmy v Česku příliš neřeší
Psychosociální rizika: Skrytá hrozba, kterou firmy v Česku příliš neřeší

České podniky nepovažují psychosociální rizika za významný problém. Vyplývá to z průzkumu Evropské agentury pro bezpe...

Mohlo by Vás zajímat

Cederroth – první pomoc na nejvyšší úrovni
Cederroth – první pomoc na nejvyšší úrovni

Záleží vám na bezpečnosti vašeho pracoviště nebo provozu? Pak byste měli vědět o prostředcích první pomoci Cederroth. V&...

Mohlo by Vás zajímat

Unikátní systém lékárniček Cederroth
Unikátní systém lékárniček Cederroth

Značka Cederroth přichází s různými typy lékárniček, které se liší velikostí a účelem použití. Společných ale mají ...

Mohlo by Vás zajímat

Druhý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI
Druhý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI

Přečtěte si druhý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI, kterou pořádá Ministerstvo práce a sociálních vě...

Alternativní produkty