Spojka extrémně odolných rohoží - PR 225/SCE

Spojka extrémně odolných rohoží
Spojka extrémně odolných rohoží - PR 225/SCE
  • Množstevní sleva až 5 %

Katalogové číslo: PR 225/SCE

Vlastnosti

Zatížení rohože

Zatížení rohože:

určuje míru pohybu osob po rohoži.

★★★ - vysoké
Materiál
nitrilový kaučuk
Barva
černá
Rozměry výrobku

Rozměry výrobku:

Maximální vnější rozměry výrobku

30 × 4 cm
Šířka
4 cm
Délka
30 cm
Hmotnost
0,3 kg
Bez silikonů
ANO
160 Kč
193,60 Kč s DPH
ks
Skladem více než 10 ks

Množstevní sleva

Počet Cena bez DPH Cena za MJ s DPH
1 ks160 Kč193,60 Kč
10 ks152 Kč183,92 Kč

POPIS VÝROBKU

Spojka je obdélníkový pás s párovými výstupky na obou stranách.

AKCE

POUŽITÍ

 Slouží k propojování jednotlivých modulů extrémně odolných rohoží. 

NÁVOD K POUŽITÍ

Výstupky na spojce se vloží do otvorů modulových rohoží, které se nacházejí podél delších stran bez náběhových hran. Zaklapnutím se k sobě rohože připojí, a tak lze sestavit plochu, která vyhovuje danému pracovnímu prostředí.

Mohlo by Vás zajímat

Horké novinky od MPM
Horké novinky od MPM

Značku MPM už možná znáte. Skvělou zkušenost s ní mají stovky našich zákazníků, u kterých produkty MPM perfektně pl...

Mohlo by Vás zajímat

Značení EverGlow vás i ve tmě naviguje do bezpečí
Značení EverGlow vás i ve tmě naviguje do bezpečí

Představte si, že se potřebujete rychle dostat z objektu, ve kterém je špatná, nebo vůbec žádná viditelnost. Třeba je za...

Mohlo by Vás zajímat

Pátý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI
Pátý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI

Pět měsíců je za námi a máme tady pátý, a tedy i poslední příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI...

Mohlo by Vás zajímat

AED: nástroj pro hrdiny všedního dne
AED: nástroj pro hrdiny všedního dne

I letos pořádá Světová federace srdce (World Heart Federation, WHF) Světový den srdce, a to 29. září. Jako mot...

Mohlo by Vás zajímat

Čtvrtý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI
Čtvrtý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI

Další měsíc utekl a máme pro vás čtvrtý příběh kampaně CHCETE-LI UŠETŘIT, VSAĎTE NA PREVENCI. Co se stane tentokrát?

Příslušenství