Jak nakupovat

Jak nakupovat


Aby váš nákup byl happy

Máme pro vás pár tipů, jak elegantně a rychle projít celým procesem nákupu od výběru produktu až po jeho objednání, zaplacení a konečné převzetí.


Jak najít žádaný produkt

Víte, co chcete nakoupit? Použijte v našem e-shopu funkci vyhledávání. Do okénka vyhledávače zadejte název nebo kód produktu a rázem jste u cíle své cesty.

Pokud si nejste svým výběrem jistí, zvolte příslušnou kategorii nebo podkategorii produktů, až se dostanete ke konkrétním položkám. U každého produktu uvádíme jeho ilustraci a popis, abyste měli přístup ke všem dostupným informacím o účelu a vlastnostech produktu. Prostě děláme všechno pro to, abyste při výběru produktu nešlápli vedle.

Je pro vás přesto těžké vybrat ten nejvhodnější produkt? Nebo váháte mezi několika favority? Obraťte se na náš tým konzultantů. Využijte naši zelenou linku 800 156 944 nebo e-mail dotazy@happyend.cz. A jestli znáte svého odborného poradce, zavolejte přímo jemu.


Proces objednání v souvislostech

  1. Vybraný produkt vložte pomocí příslušného tlačítka do košíku. Dále můžete v nákupu pokračovat nebo klikněte na symbol nákupního košíku v pravém horním rohu stránky.
  2. V nákupním košíku přehledně a na jednom místě uvidíte všechny položky, které jste do něj vložili – název produktu, dostupnost, počet kusů (ten můžete ještě libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. V košíku uvádíme také všechny právě probíhající akce HAPPY ENDu, kterých se můžete zúčastnit. A jestli od nás máte nějaký slevový kód, můžete ho v košíku do příslušného pole zadat.
  3. Svůj dosavadní nákup si můžete kdykoli zobrazit tak, že kliknete na symbol košíku v pravém horním rohu stránky.
  4. Na kartě č. 2 si zvolte způsob dopravy a platby, který vám nejvíc vyhovuje.
  5. Na kartě č. 3 vyplňte dodací údaje. Pokud objednáváte i zboží, které momentálně nemáme skladem, můžete v tomto kroku zaškrtnout možnost nazvanou Chci objednávku rozdělit. Díky tomu budeme vědět, že vám obratem máme zaslat položky, které skladem máme. Chybějící položky vám expedujeme neprodleně po jejich naskladnění.
  6. V pravé části obrazovky si v rámečku Shrnutí objednávky můžete ještě jednou zkontrolovat svůj nákup a správnost všech údajů. Ujistíte se tak, že jste na nic nezapomněli.
  7. Pro úspěšné dokončení objednávky je ještě potřeba souhlasit s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami. Následně potvrďte nákup kliknutím na dané tlačítko a na váš kontaktní e-mail obratem přijde automatické potvrzení objednávky. Na stejný e-mail vám pak jeden z dispečerů oddělení Péče o klienta pošle potvrzení s termínem dodání, způsobem platby a dalšími nezbytnými údaji. Teď už zbývá jenom čekat. Děláme všechno pro to, abyste čekali co nejkratší dobu.
Pokud si objednáváte produkty, které máme skladem, a svoji objednávku odešlete do 10.00 hodin, uděláme maximum pro to, abyste zásilku obdrželi druhý den. Pokud nakoupíte zboží v hodnotě aspoň 5 000 Kč (bez DPH) a nejedná se o příliš těžké nebo nadrozměrné produkty, máte po České republice dopravu ZDARMA.

Co následuje po objednávce: Registrace a její výhody

Jestli na našem e-shopu nakupujete jednorázově, nemusíte se registrovat. Vyplňte jenom všechny údaje potřebné pro bezproblémové jednorázové doručení vybraného zboží.

Pokud se k nám budete vracet, registraci doporučujeme. V budoucnu vám totiž ušetří hodně času. V pravém horním rohu obrazovky se přihlaste a postupujte podle pokynů. Pokud jste v našem e-shopu už zaregistrovaní, stačí se na stejném místě přihlásit pomocí kontaktního e-mailu a hesla. Potom zkontrolujte, že všechny vaše kontaktní údaje jsou aktuální.


Může se hodit

Přejete si objednávku změnit, stornovat nebo zrušit? Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 800 156 944.

Při přebírání zásilky si zkontrolujte neporušenost jejího obalu. V případě jakéhokoli podezření na poškození obalu nebo obsahu zásilky máte právo zjištěné skutečnosti sepsat v dodacím protokolu dopravce nebo si v přítomnosti řidiče zásilku rozbalit a zkontrolovat.

Když kvůli poškození odmítnete zásilku převzít, zaznamenejte důvod svého rozhodnutí do dodacího protokolu a informujte nás o tom na čísle 800 156 944.

Před problémy se neschováváme. Jsme tu i od toho, abychom je řešili, a proto se vaší reklamací budeme obratem zabývat.